REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO
BeeLagom
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Wypożyczalnia zabawek „Beelagom” działająca pod adresem: https://beelagom.pl, prowadzona jest przez BeeLagom Monika Rek, ul. Krośnieńska 2, 60-162 Poznań NIP: 7872015915. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania w serwisie internetowym „Beelagom” zamówień, a w szczególności zasady i tryb zawierania umów najmu z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość.
3. W zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tj. Dz.U.2024.1513 )
4. Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Wszyscy Klienci są obowiązani zapoznać się z postanowieniami Regulaminu, przed dokonaniem zakupu.
5. Każdy Klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu. Korzystanie z serwisu odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
6. Każdy Klient ma możliwość zapoznać się z Regulaminem w każdym czasie, klikając na stronie internetowej Sklepu https://Beelagom.pl/regulamin „Regulamin.” Regulamin można w każdym czasie pobrać i wydrukować.
2. DEFINICJE
Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
Regulamin – niniejszy zbiór regulacji organizujących zasady korzystania z Usług Serwisu przez Klientów.
Konsument
- osoby fizyczne dokonujące zwykłych zakupów
- przedsiębiorcy, którzy dokonują zakupów niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą,
- osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), zawierające umowę bezpośrednio związaną z prowadzoną działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla nich charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej
Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Serwisu Internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w Serwisie Internetowym;
Zamówienie – oświadczenie woli Użytkownika, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy o świadczenie Usługi Subskrypcji, określające w szczególności rodzaj wybranej przez Użytkownika Subskrypcji lub oświadczenie woli Użytkownika zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy najmu, określające w szczególności rodzaj wybranego Towaru.
Koszyk – element Serwisu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Towary oraz w którym Klient ma możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w tym ilości nabywanych Produktów.
Serwis – serwis internetowy, należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną: Beelagom.pl za pośrednictwem którego Klient może zawrzeć umowę subskrypcji oraz wynająć od Sprzedawcy Towary.
Sprzedawca – BeeLagom Monika Rek, ul. Krośnieńska 2, 60-162 Poznań NIP: 7872015915
Towar – produkt fizyczny prezentowany w Serwisie Internetowym, wynajmowany przez Usługodawcę w ramach Umowy najmu. Towary wynajmowane są w ramach BEEPAKI lub indywiudalnie, po uzgodnieniu ze Sprzedawcą
Subskrypcja – odpłatna Usługa (Usługa Subskrypcji), polegająca na udzieleniu dostępu do wypożyczalni, a tym samym umożliwieniu zawierania Umowy najmu na Towar wybrany spośród Towarów prezentowanych na stronie Serwisu, w zamian za dokonywanie Płatności cyklicznych;
Umowa najmu – Umowa najmu w rozumieniu Kodeksu cywilnego, na mocy której Usługodawca oddaje, a Użytkownik obejmuje wybrany przez siebie Towar w odpłatny najem, zawierana na zasadach określonych w pkt VII Regulaminu;
Umowa o świadczenie Usługi Subskrypcji/ Umowa Subskrypcyjna – umowa zawierana w ramach Serwisu pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą, na zasadach określonych w pkt V niniejszego Regulaminu;
BEEPAKA – paczka przygotowana przez Sprzedawcę, składająca się z każdorazowo z 5 produktów: zabawek, pomocy edukacyjnych lub sensorycznych dla dzieci w różnym wieku, klocków magnetycznych, w ramach wykupionej Subskrypcji
3. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Warunkiem korzystania z Serwisu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.
2. Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pomocą wysłanego Formularza Zamówień, dokonanego za pośrednictwem strony: https://beelagom.pl, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
3. Zamówienie realizuje się poprzez wybranie BEEPAKI, którą Klient jest zainteresowany, kliknięcie przycisku “DODAJ DO KOSZYKA”, znajdującego się przy opisie Towarów, a następnie, z poziomu “KOSZYK”, znajdującego się w zakładce Sklepu, wypełnienie Formularza Zamówienia, w tym wyboru formy dostawy i wpisania danych z karty płatniczej a następnie kliknięcie potwierdzenia zamówienia.
4. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia na swój adres e-mailem, podany w Formularzu Zamówienia.
5. Realizacja zamówienia rozpoczyna się do trzech dni roboczych. Rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie, na koncie bankowym Sklepu.
6. Zamówienia złożone w Serwisie są realizowane w godzinach pracy Sklepu (w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach, od 9:00 do 17:00). Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 17:00, w soboty, niedziele lub święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
7. Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:
a. E-mail – kontakt@beelagom.pl
- Telefon – 661523857
- c. Adres korespondencyjny – ul. Krośnieńska 2, 60-162 Poznań
9. Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą wartość, jaką Klient zobowiązany jest zapłacić (cena brutto). Zawiera ona należny podatek oraz koszt dostawy oraz koszt zwrotu BEEPAKi do Sprzedawcy.
10. Każda BEEPAKA składa się z 5 sztuk zabawek oraz pomocy edukacyjnych zebranych i przygotowanych przez Serwis. Klient nie ma możliwości wyboru elementów BEEPAKA, ewentualne uzgodnienia tej kwestii możliwe są w drodze porozumienia z Serwisem.
11. Zabawki znajdujące się w BeePak spełniają normy Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009 z dnia 18 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa zabawek oraz Rozporządzenia Ministra Finansów i Rozwoju z dnia 20 października 2016 r. w sprawie wymagań dla zabawek. Podmiotem odpowiedzialnym za spełnienie norm bezpieczeństwa przez zabawkę jest wyłącznie producent.
12. Pomoc edukacyjna wchodząca w skład Box-a nie jest “zabawką” w rozumieniu normy Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009 z dnia 18 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa zabawek oraz Rozporządzenia Ministra Finansów i Rozwoju z dnia 20 października 2016 r. w sprawie wymagań dla zabawek. W związku z powyższym pomoc edukacyjna może nie posiadać wystawionej przez producenta deklaracji zgodności ani znaku CE.
13. Użytkownik zobowiązuje się sprawować nadzór nad korzystaniem przez dziecko z zabawek i pomocy edukacyjnych i akceptuje fakt, że wszystkie składniki BEEPAKi mogą być użytkowane jedynie pod nadzorem osób dorosłych.
4. DOSTAWA I KOSZTY TRANSPORTU
1. Realizacja wysyłki zamówienia w Serwisie odbywa się za pośrednictwem:
a)Paczkomatu/ Punktu InPost
b) Kuriera InPost
2. Zamówienia składane w Serwisie są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta będą zrealizowane najbliższego dnia roboczego.
3. Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zwykle: 3 dni robocze. Na czas oczekiwania składa się czas realizacji zamówienia, a więc skompletowanie Towarów do zamówienia oraz przewidywany czas dostawy.
4. Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien w jego obecności dokładnie sprawdzić zawartość i kompletność przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Towaru. Jakikolwiek uszkodzenia przesyłki należy niezwłocznie zgłosić Kurierowi oraz Serwisowi.
5. REALIZACJA PŁATNOŚCI
1. W ramach funkcjonowania Serwisu możliwe są następujące sposoby płatności:
· za pomocą subskrypcji – Klient podaje numer karty, płatność jest ściągana cyklicznie co 30 dni ( jeśli nie nastąpi rezygnacja)
6.UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUGI SUBSKRYPCJI
- Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej oraz aktywnej karty płatniczej akceptowanej przez Operatora płatności (szczegółowe wymogi techniczne dotyczące typów kart płatniczych mogą być uzależnione od wytycznych Operatora płatności).
- W celu Zamówienia Subskrypcji, Użytkownik powinien:
-
- wybrać jeden z rodzajów Subskrypcji prezentowanych na stronach Serwisu;
- wypełnić formularz Zamówienia, danymi niezbędnymi do jego realizacji;
- zaakceptować regulamin Payu oraz niniejszy Regulamin;
- zatwierdzić wybór poprzez przycisk dedykowany zakupowi.
3. Umowa o świadczenie Usługi Subskrypcji zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
4.Umowa o świadczenie Usługi Subskrypcji zawierana jest na czas nieokreślony,
5.Użytkownik, o ile nie zrezygnuje z Subskrypcji przed upływem 2 dni przed okresem obowiązywania Subskrypcji w danym miesiącu, wyraża zgodę na przedłużenie Subskrypcji na kolejny miesiąc oraz upoważnia Usługodawcę do pobrania opłaty za kolejny miesiąc Subskrypcji, aż do czasu kiedy nie złoży wypowiedzenia Umowy, zgodnie z ppkt poniżej.
8.Użytkownik może dokonać wypowiedzenia Umowy o świadczenie Usługi Subskrypcji na 2 dni przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego.
9.Wypowiedzenia Umowy Subskrypcji Użytkownik dokonuje za pośrednictwem funkcjonalności dostępnych w odpowiednim panelu na swoim Koncie.
10.Usługodawca może rozwiązać z Użytkownikiem Umowę Subskrypcyjną, z zachowaniem 2 -dniowego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec Okresu rozliczeniowego.
11. W okresie Subskrypcji, Użytkownik otrzymuje BEEPAKę dostosowaną do wybranej przez siebie w zamówieniu grupy wiekowej raz na 30 dni. Poszczególne Towary wchodzące w skład BEEPAKI nie podlegają wymianie.
12. Klient wyraża zgodę na skompletowanie BEEPAKi przez Usługodawcę (na otrzymanie BEEPAKi niespodzianki)
7. PŁATNOŚĆ CYKLICZNA
- Ceny Subskrypcji podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz inne opłaty.
- Użytkownik dokonuje zapłaty za pośrednictwem Płatności cyklicznej – polegającej na automatycznym, okresowym obciążaniu środka płatniczego wskazanego przez Użytkownika kwotą odpowiadającą wysokości należności za wskazaną przez Użytkownika Subskrypcję w danym Okresie rozliczeniowym, liczonym od dnia zawarcia Umowy Subskrypcyjnej.
3. Płatność cykliczna odbywa się za pośrednictwem zewnętrznego Operatora płatności zgodnie z informacjami w Serwisie.
- Należność za Subskrypcję jest pobierana w każdym pierwszym dniu kolejnego Okresu rozliczeniowego.
- W przypadku, gdy płatność za Subskrypcję za kolejny Okres rozliczeniowy nie może być zrealizowana za pośrednictwem formy płatności wybranej przez Użytkownika, Usługa Subskrypcji zostanie zawieszona do czasu wpłynięcia płatności za kolejny Okres rozliczeniowy.
- Klient jest zobowiązany dokonać płatności za zamówienie w terminie 7 dni. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamówienie zostanie anulowane.
8.UMOWA NAJMU
1.Warunkiem złożenia Zamówienia na wynajęcie wybranego Towaru jest uprzednie zawarcie Umowy Subskrypcyjnej, na zasadach opisanych w Regulaminie oraz założenie Konta w Serwisie i zalogowanie się do niego.
2. W celu złożenia Zamówienia na wynajęcie Towaru, Użytkownik powinien:
a) Zalogować się do Konta;
b) Wybrać jeden z Towarów prezentowanych na stronach Serwisu w zakładce ,” Co proponujemy’’;
c) Wypełnić formularz Zamówienia, danymi niezbędnymi do jego realizacji;
d) Zaakceptować niniejszy Regulamin;
3. Złożenie Zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w ppkt powyżej, jest jednoznaczne ze złożeniem Zamówienia Usługodawcy przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy najmu. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej Usługodawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Usługodawcy o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa najmu.
4. Umowa najmu zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
5. Dostawa BEEPAKI jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
6. Usługodawca na stronach internetowych Serwisu w opisie Towaru informuje Klienta o liczbie dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, a także o wysokości opłat za dostawę Towaru, które są po stronie Klienta.
7. Termin dostawy i realizacji Zamówienia liczony jest w dniach roboczych. Realizacja Zamówienia w zakresie przygotowania do wysyłki następuje każdorazowo po zaksięgowaniu na rachunku bankowym Usługodawcy wpłaty zrealizowane w ramach Płatności cyklicznej oraz zawarciu Umowy najmu.
8. Użytkownik może korzystać z wynajętego Towaru, przez cały czas obowiązywania Umowy Subskrypcyjnej. Usługodawca wyraża zgodę na używanie Towarów po upływie terminu na jaki została zawarta Umowa Subskrypcyjna, natomiast nieodesłanie Towaru do upływu Umowy Subskrypcyjnej i brak rezygnacji z Subskrypcji, oznacza przedłużenie Umowy Subskrypcyjnej na kolejny miesiąc.
9. ZWROTY I WYMIANY WYNAJĘTYCH TOWARÓW
1.Użytkownik zobowiązany jest do zwrotu Towaru:
– do ostatniego dnia ważności etykiety ( zamówienie paczkomat Inpost) w terminie trzech dni przed zakończeniem Subskrypcji. W przeciwnym razie Klient sam ponosi koszt za wygenerowanie nowej etykiety zwrotnej przez Usługodawcę oraz może zostać obciążony kosztami zatrzymania Towaru
-W dniu kiedy zamawiany jest przyjazd kurier InPost do Użytkownika. Klient otrzymuje nowy zestaw i oddaje kurierowi poprzednią przesyłkę, przy czym Klient zostanie poinformowany czy będzie to ten sam kurier
– Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, które uiszczane są już w trakcie składania Zamówienia.
2.Klient zwraca Towar za pośrednictwem takiego samego sposobu, jaki został wybrany i opłacony na etapie składania Zamówienia na Towar jako sposób dostawy
3.W przypadku niedostarczenia Usługodawcy Towaru, w terminie wskazanym w ppkt 1 powyżej, Usługodawca wzywa Użytkownika do zwrotu Towaru, wyznaczając mu stosowny termin, pod rygorem naliczania kar umownych za każdy dzień zwłoki, w wysokości 40 zł na dzień
a) Użytkownik zobowiązany jest do zapłaty kary umownej w terminie 5 dni roboczych od dnia wezwania.
b) W czasie trwania Umowy najmu, Użytkownik powinien używać Towar w sposób odpowiadający jego właściwościom i przeznaczeniu.
c) Po zakończeniu Umowy najmu Użytkownik obowiązany jest zwrócić Towar, na zasadach określonych w ppkt powyżej, ponadto w stanie niepogorszonym i bezpiecznie zapakowane (w taki sam sposób jak zamówienie zostało mu dostarczone) Użytkownik nie ponosi odpowiedzialności za zużycie Towaru będące następstwem prawidłowego używania.
d) W przypadku, gdy Użytkownik zwróci Towar w stanie pogorszonym, Usługodawcy przysługują roszczenia o naprawienie szkody.
e) Serwis jest uprawniony do obciążenia karty płatniczej użytkownika do wysokości poniesionej szkody (równej wartości uszkodzonej zabawki lub zabawek)
f) W przypadku jakiejkolwiek szkody/zniszczenia elementu zabawki Użytkownik jest zobowiązany opisać szkodę wysyłając ją na adres kontakt@beelagom.pl.
10. PRAWA I OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKÓW
1. Usługodawcy z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
2. Każdy Użytkownik Serwisu jest zobowiązany do:
a) korzystania z Serwisu w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami, a także postanowieniami Regulaminu, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich,
b) wprowadzania w Serwisie danych zgodnych ze stanem faktycznym oraz informowania niezwłocznie o jakichkolwiek zmianach dotyczących przekazanych Usługodawcy danych,
c) niestosowania urządzeń, oprogramowania oraz metod mogących zakłócić działanie Serwisu,
d) niedostarczania treści o charakterze bezprawnym.
11. REKLAMACJE I POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
1. Użytkownik może dokonać zgłoszenia reklamacji w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poprzez Formularz kontaktowy podany na stronie internetowej beelagom.pl
2. Zaleca się podanie przez Użytkownika w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z umową, danych kontaktowych składającego reklamację. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
3. Serwis ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. B
4. W przypadku wystąpienia braków zgłoszenia reklamacyjnego dokonanego przez Użytkownika, Serwis zwróci się do Użytkownika drogą mailową o ich uzupełnienie
5. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
- Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/ważne_adresy.php#faq595.
- Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
- Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
- Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
12. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Klient, składając zamówienia, wyraża zgodę na przetwarzanie, podanych przez niego, danych osobowych, w celu realizacji i obsługi zamówienia, przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych, w rozumieniu art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), OJ L 119, 4.5.2016, p. 1–88.
2. Administratorem danych osobowych, przekazanych przez Klienta, podczas korzystania ze Sklepu, jest Serwis
3. Dane osobowe, znajdujące się w bazie danych Serwisu , nie są przekazywane podmiotom, które nie uczestniczą w realizacji Umowy sprzedaży.
4. Klient zgodnie, z art. 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), OJ L 119, 4.5.2016, p. 1–88 ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, może żądać ich poprawienia lub usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzanych danych osobowych.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.
6. Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały zawarte w zakładce „Polityka prywatności” na stronie Sklepu.
13. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Użytkownik będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od zawartej umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyłączeniem kosztu zwrotu zabawek. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien poinformować Serwis o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy Najmu poprzez wysłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub panelu Użytkownika.
3. Serwis niezwłocznie prześle Użytkownikowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
4. Użytkownik ma obowiązek zwrócić zabawki niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Serwis o odstąpieniu od umowy.
5. Zwroty należy kierować na adres podany na stronie internetowej Serwisu
14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Aby móc korzystać z Usług Serwisu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu oraz przeglądarki internetowej, umożliwiającej wyświetlanie stron www, jak również podanie adresu e-mail, umożliwiającego przesłanie informacji, dotyczących realizacji zamówienia.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
